• پنج شنبه ٦ ارديبهشت ١٤٠٣-١٥:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٤٣
شمس‌احسان در نشست با ورزشکاران منطقه ۱۰:

بازسازی مجموعه‌های ورزشی بر اساس استانداردها صورت گیرد

نشست صمیمانه رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، با ورزشکاران و پیشکسوتان منطقه ۱۰ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان در این نشست با تأکید بر اینکه در بازسازی مجموعه‌های ورزشی که توسط سازمان ورزش و مناطق شهرداری تهران صورت می‌گیرد نباید صرفاً به رنگ آمیزی و کارهای سطحی توجه شود، اظهار داشت: قبل از بازسازی علاوه بر  نیاز‌سنجی و امکان سنجی علایق و سلائق شهروندان در نظر گرفته شود. 
رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فضاهای بازسازی شده  متناسب با استانداردهای موجود انجام شود، گفت: بازسازی‌ها به گونه‌ای انجام شود که نیازهای شهروندان را پوشش دهد. 
شمس‌احسان با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ۱۰ گفت: از ظرفیت‌ و پتانسیل قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی منطقه در جذب و پرورش استعدادهای ورزشی استفاده شود.
رئیس کمیته ورزش شورای شهر خاطرنشان کرد: سازمان ورزش به گونه‌ای از مجموعه‌های ورزشی بهره‌برداری کند تا شهروندان بتوانند از ۱۰۰ درصد ظرفیت مجموعه‌ها بهره ببرند. 
شمس‌احسان تاکید کرد: سازمان ورزش در زمان بازسازی یک مجموعه ورزشی به‌گونه‌ای برنامه‌‌ریزی کند تا ورزشکاران و شهروندان بتوانند به مجموعه‌های همجوار مراجعه کنند و از ورزش کردن محروم نشوند.
قبل از نشست با پیشکسوتان، رئیس کمیته ورزش از مجموعه وزرشی حیدریان بازدید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: